درددلی با مسئول محترم سایت یزدفردا
به نام خدا
سردبیر محترم وب سایت يزدفردا
با سلام
احتراما به عرض می رساند ، دانشگاه یزد در اسفند ماه 1383طی اطلاعیه ای آگهی پذیرش 46نفر از کارشناسان رشته های مختلف را در روزنامه پیمان یزد درج نمود وپیرو آن در اردیبهشت سال1384طی امتحان شفاهی با حضور نماینده سازمان مدیریت استان و نیز روسای بخشهای مختلف دانشگاه تعداد 46 نفر را به عنوان نفرات اصلی و تقریبا به تعداد هر رشته یکی را به عنوان رزرو انتخاب نمود و نیز از نفرات پذیرفته شده مراحا تشخیص هویت ونیز آزمایشات صحت سقم به عمل آمد . از مهر1384 با شروع سال تحصیلی فقط6نفر از این پذیرفته شدگان به عنوان قرارداد خرید خدمت به کار فراخوانده شدند و بقیه یا بلاتکلیف و یا به عنوان کارمند شرکت دانشگاهیان با حقوق و مزایای تقریبا نصف حقوق خرید خدمتی مشغول فعالیت هستند.این در حالی است که بارها مراتب اعتراض خودرا به کارگزینی دانشگاه و هسته گزینش و نیز سازمان مدیریت اعلام داشتیم ولی دریغ از یک جواب قانع کننده. تنها جواب دانشگاه این بود که این 6نفر حاضر به کارکردن با مزایای شرکتی نیستند (خون آنها ازما رنگین تر است).
این در حالی است که دانشگاه هسته گزینش را علت این تاخیر یک ساله میدانند و هسته گزینش خود کارگزینی که حاضر به عقد قراردادپیمانی با پذیرفته شدگان نیست را علت این امر میداند.
وحال مااین سوال را از دانشگاه یزد داریم که اگر بودجه و شرایط عقد قرارداد پیمانی راندارد ،چراآگهی پذیزشنیرو داده و چندین موقعیت شغلی و استخدامی را از ما گرفته. و اگر واقعا هسته گزینش علن واقعی است چرا این6نفر بدون گزینش و فقط به دلیل نسبت فامیلی با روسا و به قولی از مابهترون با قرارداد خرید خدمتی به کار فرا خوانده شدند واین در حالی است که کارمندان شرکتی دانشگاه در بدو ورود به دانشگاه یکبارگزینش شده اند .
در پی پاسخ مسولان دانشگاه لازم است متذکر شویم هر هفته این وعده و وعیدها داده شده ولی هنوز این هفته موعود نرسیده است.
با تشکر
جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه
رونوشت:
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد
 استانداری محترم یزد
 نماینده ولی فقیه استان یزد
 سرپرست محترم دانشگاه یزد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا